2014-01-25
 12:46:16

Helg, tvätt och Elsa

Tvättmaskinen startad.
Nu fundering över resten av dagen.
Julen borde kanske städas ut...
Eftersom jag hatar bortförklaringar, så tänker jag inte ge mig in på det.
Kort och gott det har inte blivit gjort.
Så ska jag göra köttbullar, steka strömming och långsteka kött.
Det verkar vara dagen i stort.
Och så är ju Elza hemma.
Det som snurrar i mitt huvud ska jag försöka koppla bort. Även om det inte är lätt, utan gnager hela tiden. Men nu är a´lea iacta est.
Så det är väl bara att följa med.


Sivan
PUBLICERAT: 2014-01-25, 14:32:32

Krama Elza från mej. Gogumman.Hoppas det blir som hon drömmer om.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P