2014-01-30
 20:12:00

En dag, ett ögonblick i sänder....

Ja, vad har hänt?
Mer skvaller och skitprat. Kontakt med facket.
Men vi ger oss med det.
Ronny och jag ska på ett informationsmöte. Tror att det kommer att bli både intressant och upplysande.
Ser den kunskapen som mycket viktig.
 
Sedan, eftersom jag periodvis tror på ett liv efter detta (arbetsgivarkonflikten), så hade jag tänkt lägga till en kategori i bloggen, kallad Pyssel.
Det kommer att vara idéer som jag hittar i tidningar och på nätet. Testar jag då något av detta kommer det att hamna under kategorin Hantverk.
 
Det har varit ganska kyligt idag. Inte så kallt, men en isande vind.
Dagens promenad resulterade i detta.
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-01-31, 12:11:25

Vi har mycket mer snö än ni har.. världen är upp o ner på många olika sätt !!!! Ja pyssel pyssel o sen hantverk.. det ser jag fram emot.. o vet att det gör dej gott oxå :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P