2014-02-24
 01:00:32

Och så kom vi till måndag...

Klockan har passerat midnatt, så det måste väl räknas till måndag.
Men nu är vi där igen.
Helgen är slut, även om den har varit underbar så kommer alltid den obevekliga måndagen.
Vill inte, vill inte, vill inte.
Det är måndagarna som är värst. Ensamheten och ångesten har en förmåga att krypa så tätt inpå då.
Resten av veckan brukar på något sätt halta sig fram.
Den smygande rädslan kommer redan på söndagkväll och håller mig sedan i sitt hjärngrepp till
måndagen är över.
Har försökt att planera så jag har roliga saker att göra på måndagen, men det funkar nästan
aldrig, då det kommer som någon blockering just då.
Blev också mycket ledsen över att jag blev osams med en vän (som jag tycker mycket om) på
Fb. Man har olika åsikter om saker och ting, men just idag blev det så förbaskade fel.
Men det är som det är nu. Inget kan göras ogjort.
Det är bäst att hålla vissa saker för sig själv, om man inte tycker lika.
Kom bara att tänka på denna igen. Det skulle man egentligen ha flastklistrad i pannan,
så man inte glömmer
Jag är just nu inne i en fas på KBT där jag ska hantera iftrågasättande utan att deppa ihop.
Jag har inte kommit långt....skit samma. Orkar inte skriva om det.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P