2014-02-13
 15:33:00

Men se det snöar...

Har varit jätte trött sedan vi kom hem från Delsbo.
Roligt att träffa alla igen, men orsaken till samlingen var kanske mindre rolig.
Har tagit farväl av Ronnys mamma.
Det hela var vackert och värdigt.
 
Idag har jag varit in på Sollefteå sjukhus och fått mindre glada nyheter...
Min handled har inte läkt som den ska, eller den har läkt fel på ena sidan och inte läkt
ihop på den andra. Då hade jag ju lite belägg för att jag är gnällig och har ont.
 
Kommer med lite nya uppdateringar senare.
Jag hoppas att Ronny vill fira Alla-hjärtans-dag med mig idag, för vi träffas inte så mycket imorgon.


Ulla
PUBLICERAT: 2014-02-13, 16:07:37

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P