2014-02-19
 22:51:00

Ja, då var den här...helvetes onsda'n

Kan säga på en gång att jag mår inte alls bra.
Har varit hos Yvonne en stund och fikat. Det kändes bra, men så kommer man hem igen
och väggarna börjar krypa inpå mig.
För helvete Annalena, du måste ju kunna vara ensam!
Jag jobbar på det, men det känns inte alls bra.
Hur skulle det, när jag nästan är rädd för min egen skugga och mår illa när telefonen
ringer.
Hjärtklappning, svårt att andas och en puls som ger mig huvudvärk.
Kommer att bli en tuff natt.
 Tankarna som dyker upp är så många...
 




Sivan
PUBLICERAT: 2014-02-19, 23:27:06

Älskade sonhustru du har ju dina trogna vänner i sängen bredvid dej. Du kan bara slå en signal när som helst om det är jobbigt. han kommer ju hem i morgonkväll igen. Tror detta är viktigt för Ronny.
Hetsa inte upp dej, du har ju också underbara grannar. Styrkekramar o försök att sova. Tänker på dej.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P