2014-02-25
 00:06:31

20 minuter kvar...

...så har jag överlevt ännu en måndag.
Fått en del mail, så nu vet jag att det börjar röra på sig igen.
Kunde ju vara positivare...
Bilden ovanför får representera mitt liv tidigare (till vänster) och mitt liv nu (till höger).
 
Idag har det varit plusgrader hela dagen, så det har töat på ganska bra.
Men attan vad halt det har blivit.
Men Ghosty var lycklig.
Måste bara lägga ut en ögonblicksbild från igår. Fångad genom köksfönstret.
Flying Dobermann. Eller vad säger man?
 
Så har jag väl gjort en liten god gärning idag. Har skänkt ett sittvagn och lite gosedjur till asylboendet
här i Resele. Bra att saker kan komma till nytta för andra.
Historien om att jag inte klarade av att fälla ihop vagnen, utan det krävdes en flygkapten till det,
kan vi väl lämna utanför.
 
Hoppas jag får sova inatt. Det är mycket nu.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P