2014-12-14
 23:15:00

Julen är något som råkar inträffa i slutet av december varje år....

Ja, då är snart 3:e advent över. Det gick fort, som alltid helgerna gör.
Vi har faktiskt fixat till 2 fönster till idag. Samt vänt på köksbordet.
Middagen idag blev bakad potatis, med diverse tillbehör.
När Ronny skulle vila efter maten, fick han sällskap.
En skål popcorn blev det också. Me like.
Fick ett mms av en god vän som hade en bild på mig som jag inte kommer ihåg. Men desto roligare var det. Det måste vara många år och många kg sedan.
Annars fortsätter jag väl att göra saker lite då och då. Det håller mig sysselsatt och jag slipper tänka på annat, Blir dock trött fort. Det är mycket irriterande, jag som innan denna jävla soppa inträffade orkade nästan hur mycket som helst.
Men det var då det och nu är nu. Spelar egentligen inte så stor roll längre. Nu är ju allt bara en trasportsträcka ändå. Vem minns det om 5 år eller så.


Jessica
PUBLICERAT: 2014-12-14, 23:59:26 | URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Ja usch tiden går verkligen alldeles för fort!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P