2014-12-30
 02:11:00

Från måndag till tisdag

Ja, då var måndagen över. Klarade det ganska bra. Gick och la mig med hundarna en stund på eftermiddagen, då ångesten var som störst.
Tänkte på Bono. Saknar honom så.
Nu har det blivit en ny dag, och ska väl försöka sova lite innan det är dags att kliva upp.
Har haft några jobbiga samtal idag, samt skickat lite papper hit och dit.
 
Imorgon ska jag försöka stöka undan lite. Det är ju trots allt nyår snart.
Vi blir bara hemma och tittar på tv. Funderade på om man kanske skulle köpa en Bingolott, när man ändå sitter och glor. Kanske slänga ut julen.
 
Det har varit en dödsolycka i Älandsbro, 2 döda. Den hände alldeles innan skolan, inte långt från där min mamma och Henry bor. Tragiskt. Tänker alltid på sådana saker när Ronny eller barnen är ute och kör.
 
Imorgon ska jag försöka samfatta året som gått i bloggen. Vet inte om jag tar enpaus efter nyår eller hur jag gör. Just nu känns det som det är mycket jämmer och elände.
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-12-31, 11:20:09

Jag hade tappat dig på instagram! (Barn som leker med mobilen) märkte det nyss. Det förde ju ändå något bra med sig, jag såg att du hade en blogg! Kram Anna

Svar: Det var ju härligt. Gott nytt år!
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P