2014-12-14
 01:31:00

Från lucia till tredje advent

Har faktiskt fått lite gjort idag trots allt. Det började ju med melodikrysset och så frukost. Så det är inskickat ingen. Jag kan inte förstå vad "Eldemannen" har emot oss, eftersom vi aldrig vinner?
Så var det dags för tvätt och alla vardagssysslor. Men så blev det faktiskt lite pyntat, eller rättare sagt gardiner och sådant.
Detta söta lilla par har jag ärvt efter mormor och morfar. Dom är från 1932.
Så här ser det ut ute, men jag vill ha mer snö.
Min whiskysmuttande man, som tog sig en svängom med strykbrädan. Jag drack julmust.
Det slutade så här.
Nu är det tredje advent gott folk.
Och jag borde försöka sova.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P