2014-12-09
 00:53:23

Anna-dagen, sjalar och julbord

Grattis på namnsdagen till mig själv. Tackar, tackar. Det var inte alls nödvändigt.
Hur som helst. Det blev en trött dag, men jag är tillbaka på banan imorgon. Var nog efterdyninigarna av allt som hänt sista tiden + lite annat som hände idag.
Hade tänkt gå, men "det har runnit lite för mycket vatten under broarna" för att fatta mig kort.
Och vad är ett julbord på Hallstaberget när man kan vara ute med hundarna, dricka kaffe och pyssla lite.
Fast ibland känner jag mig väldigt ensam...men tänker jag efter så är det kanske just precis det jag vill vara.
Igår testade jag ett eget recept.
Och av detta blev det en mandarinkaka. Ska lägga ut receptet sedan.
Ronny med arbetskamrater fick vara försökskaniner, och den hade tydligen varit bra.
Mina senaste.
Nu gör vi väl ett försök med sängen då.


PappaG
PUBLICERAT: 2014-12-09, 17:40:26 | URL: http://pappagoran.blogg.se/

Hej halloj!

Väntar med spänning på receptet. Mandarinkaka låter gott! Ha de bra och sköt om dig.

Göran

Svar: Det kommer senare ikväll.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P