2014-08-19
 19:47:00

Tisdag står det i almanackan

Vaknade i natt med världens panikångest. Vet inte vad det berodde på. Jag hade svårt att andas och hjärtklappning så hjärtat höll på komma ut ur bröstet.
Jätte svårt att somna om, sedan blev dagen därefter också. Det var så segt. Lunchen bestod av nypressad frukt och grönsaksdryck med melon, gurka, citron, morot och äpple. Efter det fick jag faktiskt lite ny energi.
Jag gjorde en omgång gurka till, så om ett tag ska den ösas upp på burkar.
Så gjorde jag en lins- och kikärtsgryta, som jag fick godkänt av familjen på.
Nu är jag trött utav bara den.
Har börjat fundera så mycket igen. Sjukskrivningen går ju snart ut och det ska börja planeras för mig om återgång i arbete. Fattar inte hur det ska gå till, då jag inte orkar med en hel dag, för att jag blir stressad och tappar minnet, ibland orkar jag ingenting, då jag inte har sovit. Och framför allt var ska dom placera mig och vad ska jag göra? "Gamkroppen" hänger inte ihop längre och det gör väl knappt huvudet heller. Mycket att fundera på och frågor som inte får några svar.
Vet inte var jag ska börja nysta. Om det över huvudtaget går.
Nej nu ska jag inte snurra in mig igen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P