2014-08-28
 00:18:29

Noll koll eller koll noll

Idag har allt jag måstat göra under veckan kommit i kapp mig. Är helt färdig. Har trots det ändå skrivit 2 mail och fått ett telefonsamtal. I morgon lär jag nog ligga som en koblaja någonstans.
Har haft en ruskig huvudvärk idag också, men jag tog i alla fall med mig kameran en stund när jag var ute på en av mina hundpromenader. Har ju inte fotat så mycket på ett tag, då ryggen säger nej till större eskapader.
Det går verkligen mot höst nu, med stormsteg. Det var länge sedan det var så mycket rönnbär också. Undrar hur vintern blir?
Har inte plockat några vinbär heller. Ryggen har satt stopp för det.
Naturens färgar skiftar snabbt nu.
Vi får tyvärr väldigt lite äpplen i år.
Men i växthuset har skörden varit god.
Sparrisen har satt frö.
Några blommor trotsar hösten och skänker fortfarande glädje.
Dags att skörda jordärtskockorna.
Några rönnbär på bron.
Och en kvist inne. Nu är det höst.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P