2014-08-11
 07:14:16

Ja, det är måndag....

Ångest, inte ovanligt på måndag, ingen mobilteckning och sovit dåligt, förmodligen pga fullmånen.
Hur som helst ska jag försöka sova en stund och se om det blir bättre.
Och så har jag så ont i ischiasnerven, men på höger sida nu. Det har väl blivit överansträngt där nu när jag har haft ont på vänster sida och som känns ok mu.
 
Igår bäddade vi täckena i påslakanen, Vi har bara haft påslakan utan täcken då det varit så varmt. Men det kan man inte påstå att det är nu, +12° igår kväll och +8,9° imorse.
Man frös ju.
Det blir en stund under täcket med djuren
 
 Det blir vila en stund.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-08-11, 09:15:47 | URL: http://carsie.se

Ja, nu börjar det allt bli lite kyligare så det gäller att ha på sig varmt om natten.. själv har jag haft duntäcket HELA VARMA sommaren och slipper tänka på det :-P

Svar: Jag frös verkligen i natt. Man är bortskämd med värmen nu. Det är visserligen hyggligt väder nu, men jag vill ha tillbaka värmen. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P