2014-08-13
 21:50:00

Hissen går åt fel håll....

Vad är det som händer egentligen?
Jag som mått riktigt bra ett tag och så börjar spiralen att gå nedåt igen. Det har varit några käftsmällar, men inte så att jag blivit helt golvad.
Jag kom ju igång och gjorde vissa saker (även om det är bökigt med handledsskyddet), sedan tog det bara stopp och jag fick jätte ont i ischiasnerven. I och med detta blev det svårare med aktivering som avleder tankarna. När det till och med gör ont att promenera med hundarna, då är det illa.
Jag kan bara handarbeta korta stunder pga handleden.
Hösten kommer med stormsteg, men jag står kvar, oförmögen att göra något.
Det har också blivit många grader svalare, vilket påverkar mycket. Man är så bortskämd med värmen att man rentav fryser på kvällarna, fast det egentligen inte är kallt.
Jag vill inte må så här, försöker hitta det lilla positiva i vardagen, men det blir svårare och svårare. Försöker plocka upp Kay Pollak "Välja glädje"....men kommer bara till vilken jävla glädje.
Nattsömnen blir sämre och jag jagar min spöken igen.
Så känns det. Nu ska jag inte skriva mer, det blir inte bättre än så här.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P