2014-04-02
 23:37:00

Skanner från......

Vill bara meddela att jag och skannern har gjort slut med varandra. Efter ominstallationer och annat bjäfs vill den inte ändå lyda mig. Så nu har vi gjort upp så att om den inte blinkar med någon lampa åt mig, eller sänder något felmeddelande så ska jag inte kasta ut den genom fönstret. känner sig irriterad.
Det är lika bra att lämna tillbaka kartongen till Anja.
Jag orkar inte slåss med skannern och vi kan inte ha kartongen med album stående i vardagsrummet.
 Det ser redan ut så här, eftersom vi fått plocka ut allt ur bilen som skulle på verkstad, samt det som ska
sorteras upp sedan vi rev bokhyllan står också där, som ett monument över påbörjade, ej slutförda projekt.
*Suck*
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P