2013-09-03
 23:15:45

Sommaren som gått

Ja, som ni har förstått (av bla min långa nätfrånvaro), så har livet varit upp och ned i sommar.
Ena dagen bra, nästa katastrof.
En känsla som jag inte har haft på ca 1½ år har också börjat dyka upp.
ILSKA!
Jag hatar vad jobbet har gjort mot mig, jag hatar den jag har blivit och jag hatar min orkeslöshet.
Det finns mycket obearbetat.
 
Det kommer väl att komma bilder eftersom här. Har ju inte varit aktiv sedan i juli.
Och sedan ska jag läsa ikapp i era bloggar.
 

En helt vanlig sommardag i Moforsen.
 


Marie karlsson
PUBLICERAT: 2013-09-03, 23:27:08

Hej! Ja, det har varit lite tomt utan dina bilder o din blogg, du har varit saknad! Tror att det är ett positivt tecken att du känner ilska i alla fall, även om det säkert är hur jobbigt som helst att pendla så i känsloläge från ena dagen till andra. Håller tummar å tår å tänker på dig om det skulle hjälpa :) Marie







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P