2013-09-03
 15:46:00

Ska börja blogga igen...

Men nog har jag mått bättre.
 Så här ser jag ut idag. 
Men för 3 veckor sedan (idag precis) såg det ut så här...
Vilket, hur underligt det än låter, räddade mitt liv.
Så nu får jag väl säga i dubbel bemärkelse...
JAG ÖVERLEVDE!



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-09-03, 18:27:32 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Vilken tur att du överlevde, det hade kunnat slutat riktigt illa. Jag är glad över att du klarade dig och glad över att du börjat blogga igen, har saknat dig på bloggen. Kram <3




Marie
PUBLICERAT: 2013-09-03, 18:56:11

Du är söt och cool. Varför inte använda make-up bara för att du har lust. Visst är det kul!? Jag är så glad att du mår allt bättre.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P