2013-09-30
 22:14:00

Säger bara måndag

Mamma mår inte bra. Hon har ont.
Jag är orolig för henne.
Samtidigt mår jag inte bra själv. Och jag har ont i min jävla bula, som aldrig läker
bland så mycket annat.
Det har varit en jävla dag, med tvära kast hit och dit.
Undrar vad det här ska sluta?
Återkommer imorgon
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-10-01, 08:09:27 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Usch! Inte kul med en dålig start på veckan. :-(
Jag hoppas att det blir en bättre start på den nya månaden istället och att både du och din mamma börjar må bättre.

Styrkekramisar från mig, vännen!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P