2013-09-26
 00:41:31

Onsdag har blivit torsdag

Vi kom ju hem igår kväll, efter en 5-dagars i Delsbo.
Mycket hann vi med och många foton blev tagna.
Men idag, då jag hade tänkt lägga ut bilder, så tröt orken.
Man var väl lite tagen av resan, skulle jag tro.
Och den kraft som fanns kvar gick åt att rädda det som räddas kunde.
Vi hade ju frost natten som var, och så även i natt.
Även om den var väntad, så är man alltid för sent ute...eller åtminstone en tidsoptimist
som jag nu råkar vara.
Det blev kånka krukor och flytta blommor, samt skörda.
Kan ju inte precis säga att bananplantan var glad efter nattens kyla.
Och så var vi till Näsåker och handlade.
 
Jag berättar om Delsboresan med bilder senare idag.
Ska försöka sova lite nu.
Blir nog svårt, för nu blir jag ensam igen.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P