2013-09-12
 21:02:00

Ja, då har vi torsdagskväll då.

Igår var jag på KBT. Var fruktansvärt trött i huvudet när jag gick därifrån.
Det är jobbigt att jobba med aggressioner.
På kvällen, kom Ove och Siv. Så härligt att träffa dom igen.
Och dom blir kvar ett par dagar.
Det är skönt att ha sällskap.
 
Iorse när jag gick ut med hundarna, såg det ut som det skulle bli en mulen dag.
Detta skådespel mötte oss ut.
Men senare, när dimman lättade, så fick vi strålande sol.
Jag passade på att tvätta och hänga ut det.
Diskade och vek tvätt.
Gick en längre promenad med hundarna.
Och naturligtvis fick kameran följa med.
Det hade varit idieliskt att färga garn i år, så mycket flugsvamp som det är.
Den här färgen blir ju garnet.
Höstfärger.
Sommarens sista blommor...kanske.
Vårt enda Astrakanäpple.
"Glasäpplen"
Jordgubbarna har inte givit upp ännu, inte Goliath i alla fall.
Vår enda blomsterböna.
Sockerärtor.
Vår solcellsdrivna fjäril.
Och så lite chili.
 
Har varit en bra dag.
Och jag har klarat av veckans "bajsgöra".
Nu är det bara att vänta på svaret från den "lille allsmäktige".





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P