2013-10-03
 01:19:06

Natten mot torsdag

 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-10-03, 15:25:24 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Sömnen är ju så viktig och när den inte infinner sig så är det ren tortyr. Jag har haft en hel del sömnproblem på grund av min värk trots att läkaren skrivit ut avslappnade medicin mot detta problem. Min kurator övertalade mig att gå i sömnskola i våras trots att jag inte trodde det kunde vara till någon hjälp för min del, men det visade sig att jag hade fel. :)

Hör dig för om det finns någon sömnskola hos er för du har ju inget att förlora, men allt att vinna om det kan ge dig lite bättre sömn. Om det inte finns, så finns det böcker i ämnet, även om jag tror att just det att träffa andra med liknande problem också är ett steg i rätt riktning. Googla "sömnskolan" så kanske du kan hitta någon hjälp på vägen.
Var rädd om dig, vännen! ♥♥♥ KramKram!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P