2013-10-06
 00:16:00

Hemifrån - Hundpromenad - Hola - Handla - Hem

Upp klockan 05.00.
Kan inte precis påstå att jag tillhörde dom raskare skarorna.
Förbannade mig själv, som tog en sobril till natten igår...
Jag blir seg som tuggummi dagen efter, men man för välja pest eller kolera ibland.
Det är inte så käckt att ligga där vaken heller med alla sin funderingar.
Hur som helst. På med kläderna och kaffe i massor.
Sedan var vi på väg.
Ronny skulle jobba idag, så jag valde att följa med, eftersom vi hade ärenden att uträtta.
Satt i bilen och lyssnade på radion, medan Sollefteå vaknade.
Sedan tog jag en promenad med hundarna.
Skadegörelse eller inte? Jag tyckte att det muntrade upp.
Medan vi gick där så behagade det att börja regna.
Så vi vände åter. När vi kom tillbaka hade Ronny slutat jobba.
Så vi styrde kosan ner mot Hola.
Under vägen löste vi melodikrysset.
Hämtade upp Elza. Joel valde att stanna kvar.
Tillbaka till Sollefteå. Handlade och åkte hem.
Tvättade åt Elza och Joel. Nu är det bara att hoppas att det torkar också.
Kvällen tillbringades med Fonduegryta och TV-tittande.
 
Och nu är det väl bara att försöka sova lite.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P