2013-10-16
 23:47:33

238+14+10+180 = 280

Så många blev det.
Frågorna jag besvarade inför utredningen.
Och det var redan överfullt i mitt huvud efter dagens strapatser.
Först samtal med chefen klockan 07.00.
Ja, vad säger man om det?
Sedan gick jag bort till Bilbolaget till Ronny.
Passade på att fotografera lite.
Bara älskar den skylten.
Den här älskar jag också. Synd bara att jag inte kunde klättra närmare och fota den.
Men jag har första tjing på den om dom ska ta bort den.
Ja, att vintern är i antågande råder det väl ingen tvekan om.
Sedan skjutsade Ronny upp mig till KBT:n.
Vi pratade mycket om mina mardrömmar, som verkligen är jobbiga.
Helén tror att det är allt jag har gått igenom, som börjar ge sig till känna, för att bearbetas.
Det vore väl bra om det vore så, för jag funderar om jag håller på att bli riktigt galen.
Ronny hämtade mig, och vi var och handlade på Ica-Trollets utförsäljning.
Handla mat med 30% rabatt är inte så illa pinkat.
Så åt vi våra medhavda smörgåsar nere vid älven.
Tankade och åkte hem.
Hamnade rakt in i vägförbättringen.
Det blev pumpasoppa till middag.
Jag fixade till den medan Ronny var ute och fixade med gatubelysningen...
nu borde det ju bli lugnt ett tag.
Senare på kvällen kom kära grannen.
Jag har sagt förut och jag säger det igen.
Tack och lov för Bengtssons.
  
                                                 Detta är min hjärna      Och detta vad den skulle behöva.


Barbro
PUBLICERAT: 2013-10-17, 09:22:37

Ja jag tror oxå att hjärnan/vårt undermedvetna bearbetar saker när vi drömmer.
Efter att jag hade opererat bort mitt bröst för bc, så fick jag vansinniga drömmar där anhöriga styckade varandra mm, hemska drömmar.. då fick jag förklaring att det var min hjärna som bearbetade min sjukdom/sorg.. för att jag hade blivit stympad, när bröstet togs bort. Jag köpte den förklaringen och drömmarna försvann sen. Så håll ut drömmarna är jobbiga men försvinner. Styrkekramar







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P