2013-05-29
 10:29:00

Vaaaaaaaaaarmt

Ja, vad kan man mer säga om den här dagen än att det är varmt, så in i
bomben varmt.
Och detta klockan 08.45.
Hundarna ligger som flundror i sängen.
Dagens agenda är inte satt ännu.
Men tvätt blir det. Mer sängkläder som behöver komma ut och fladdra i friska luften.
Och det som redan hänger ute, lär väl vara mer än torrt.
 Nu ska jag titta runt lite i era bloggar, vad som hänt och så.
 
Och som svar på frågan om jag har börjat skriva poesi? Det är väl att ta för stora ord i sin
mun. Jag väljer att kalla dem betraktelser.
Dessa har kommit till under ca ett års tid.
Tiden efter avstängningen från jobbet, som förändrade allt.
Och som jag fortfarande inte har fått en förklaring till.
 
BTW
 Min nya leksak.
 
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-29, 10:41:34 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Hos mig i stan nu kl 10.46 så har jag +23 i skuggan, totalt underbart. Ska baka i eftermiddag :-) Blogga har jag inte hunnit med på ett tag nu :-D




tess
PUBLICERAT: 2013-05-30, 09:47:21 | URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Här var det lika varmt igår, låg framför fläkten hela eftermiddagen :thumbup:

Svar: Ännu varmare idag...men man ska väl inte klaga.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P