2013-05-17
 10:43:00

Så kom den...

     
Idag kommer ungarna hem med 12.30 bussen så då får jag sällskap.
En bra upptakt på helgen.
Var lite seg imorse, då jag tog medicin igår. Det var mycket rörigt i huvudet.
Men då ungarna gick till bussen, så öppnade jag sovrumsfönstret och kröp ner i sängen igen.
Det gick inte att somna om, men det var underbart att bara ligga där i den renbäddade sängen
med hundarna och lyssna till fågelkvittret.
Det är vad jag kallar en bra start på dagen.
 
Klev upp, diskade, drack kaffe och stökade undan vissa "måste-samtal".
Och idag kom igen stress.
 
Värmen håller i sig.
Strålande sol och klarblå himmel.
Tvätten torkar fortare än man hinner hänga den.
Maskrosorna blommar.
Och månen vandrar sin tysta ban.
 
Det börjar var ljust på nätterna.
Älskar midnattssolen.
 
Och imorgon kommer det att hända saker.
Men om detta återkommer jag.
Lite hemligheter måste man ju ha.
Eller hur familjen?





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P