2013-05-15
 17:42:34

Onsdag, enligt dagordningen...

Ja, då har vi kommit till punkten onsdag i denna veckas dagordning.
Förlåt ironin, men morgonen började med Samfällighetssamtal.
 
Detta gör att orken tar slut från start.
Har dock frossat i tvätt då det är helt underbart torkväder ute.
En liten fotosafari blev det också, för att kolla läget med våren.
 
 
 
      BTW, Min blogg kommer att visas på Synas kl. 23.00 ikväll...
och bara därför har jag svårt att komma på något att skriva.
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-15, 19:11:38 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Vad är det för ställe Synas där din blogg ska visas ikväll?

Svar: Det är poäng jag samlat för att ha en reklam ovanför min blogg. Då visas den vid sidan av andras bloggar i 20 min, för att kanske man ska få nya läsare. Tror att det gäller bara dom som har blogg,se och synas. Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-15, 23:08:12 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Aha, då förstår jag :-) Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P