2013-05-20
 14:47:48

Måndag, regn och varmt

Kan ju börja att konstatera att jag skulle ha tagit in den sista tvätten igår...
regnet skulle ju inte komma förrän tisdag, sas det på väderleken.
Inte ens hundarna vill gå ut idag.
Och dessutom är det måndag.
 
Har i alla fall rakat bort vinterpälsen under armarna, men ännu inte målat tånaglarna.
Vem vill måla nåt som ser ut att tillhöra en loglady?



AprilSus
PUBLICERAT: 2013-05-20, 21:15:25 | URL: http://aprilsus.blogspot.se

Hej, vännen!

Här har det regnat och haglat i takt till åskmullret idag, men nu på kvällen kom solen fram igen. :thumbup:
Nu ska jag ta och hänga tvätt jag också. Men bara på balkongen och där har jag en markis som skyddar om det kommer nya skurar, eller så tar jag in tvättställningen. :-P

Kramisar!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P