2013-05-27
 21:53:00

Måndag i 180...

Den här dagen har gått i 180.
 
Upp med Ronny och iväg. 
Väntan i bilen.
 Stickning.
KBT, träff med Lena.
Väntan i bilen.
Stickning.
Hämta upp barn.
Videoteket och posta brev.
Dressman med den motsträviga maken.
Handla.
Hem.
Diska och laga mat.
Efter intagen fisk.
Disk och kaffe.
Vikit tvätt.
 
Nu håller jag på att landa så sakteliga.
 
Jag kommer att lägga ut en kategori till, som kommer att hela ALE's betraktelser.
Elza och jag har sedan drygt ett år tillbaka haft ett block i bilen, där vi skriver ned vad vi ser när 
vi sitter i bilen.
Ibland skriver vi var och en för sig och ibland tillsammans.
Det har blivit några nu.
Jag kommer att lägga ut dem.
(Efter inrådan av Helén på KBT:n).
Dom kommer inte att komma i tidsordning, eftersom det inte finns några datum på dem.
Kommer heller inte skriva vem som skrivit vad, eftersom jag inte kommer ihåg det.
Men dom första kommer under morgondagen.
 
Nu lite Sollefteåbilder, tagna under väntan i bilen.
Ja, vad gör man inte när man sitter och väntar.
Och här är den motvillige maken med eskort på väg tillbaka från Dressman.
(Anledningen till att dom går mer eller mindre baklänges beror på att en bil som skulle parkera, körde rätt
in i bilen framför).
Dessa cigaretter köpte Ronny på Videoteket, när han postade mitt brev till Barbro.
Nåt för URKULT?
 


Tjockmorsan
PUBLICERAT: 2013-05-28, 00:08:06 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Vissa dagar har verkligen en förmåga att svischa förbi, allra helst om man är iväg på annat håll. Jag har aldrig varit i Sollefteå, men det ser ju ut att vara en trevlig stad. Ni ser också ut att ha bättre väder än oss här på sydsvenska höglandet, som fått nöja oss mer gråväder med inslag av regn. :-( Pratade nyss med min svärdotter i sthlm och där var det samma elände. Lite skönt att höra, för allt som oftast har de finare väder än oss och sånt kan få mig att fundera över mitt val att flytta. :question:

Hoppas du får en god nattsömn, så du är redo för att möta en ny dag och allt vad den kan ha att bjuda på?

Kramkram!♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-28, 10:40:17 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Fina bilder :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P