2013-05-30
 23:54:10

Ghostys 3-årsdag och Rehabmöte

Några minuter till innan klockan passerar midnatt.
Ja, vår älskade Ghosty fyller 3 år idag.
Tänk att hon har varit så lydig i 3 dagar nu :-P (efter sista "utvecklingssamtalet").
Men förmodligen därför jag ägnat mer tid tillsammans med hundarna än på mycket länge,
Och då menar jag aktiviteter.
Än kan kärringen.
 
Och så var det rehabmötet...


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-05-31, 09:48:28 | URL: http://carsie.se

GRATTIS finaste Gutta :love:

Tänk vad tiden går, tycker det känns som igår ni var och hämtade henne i Jönköping och hon sprang runt här på tomten..

Hur gick det på rehab samtalet?

Ha en bra dag, kram!

Svar: Ja tiden har bara flugit iväg.Rehabmötet gick ganska bra, utom vissa fulsaker från arbetsgivaren, som dessutom inte anmält att dom skulle komma. Hade jag vetat det hade jag kallat in facket också. Men jag har nästa rehabträff den 29/8 och är sjukskriven till den 31/8 ;-) Ska skriva lite om det i bloggen senare. Orkade inte igår. Kram
Annalena




LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands
PUBLICERAT: 2013-05-31, 10:38:31 | URL: http://babustylee.webblogg.se

Hej där! Ville bara kika in och berätta om lite nyheter som finns på bloggen nu som kanske kan vara intressant! :)

1. TÄVLING! Tre personer vinner ett varsitt presentkort!
Länk: http://babustylee.webblogg.se/2013/may/tavling-tre-personer-vinner-varsitt-presentkort-hos-becca-design.html#comment

2. Jag har fixat en rabattkod till alla där man får 250kr rabatt hos gomdajuveler.se
Länk: http://babustylee.webblogg.se/2013/may/nu-ger-jag-mina-lasare-250kr-rabatt-hos-wwwgomdajuvelerse.html#comment

3. Jag gör nu gratis header till alla som vill! Bara att skicka iväg ett mail (mailen finns på bloggen). För mer information kan du klicka dig in på kategorin "design" :)

Om du är helt ointresserad ber jag om ursäkt för denna kommentar!




tess
PUBLICERAT: 2013-05-31, 13:54:55 | URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Fina vovven ^^

Nä jag är inte nöjd med min design heller, men jag slängde ihop den förra veckan när jag gjorde bloggen och i värmen har jag ingen lust eller fantasi att göra något bättre :-P

Svar: Ska fundera över min design. Har en jätte duktig svägerska som hjälpt mig. Och jag har varit nöjd med den. Men mitt liv har förändrats, så jag tycker inte riktigt vi hör ihop designen och jag. Har inget Photo shop heller i denna dator.Ha det gott.
Kram
Annalena




Eriiza
PUBLICERAT: 2013-05-31, 15:46:48 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

Jobbigt med möten man inte vill gå på.
Men måste man så måste man. ;)
Hoppas skrivande utav din bakgrund kan vara terapeutiskt för dig!

Jag har fullt upp!
Skall strax lägga upp ett inlägg om stressen och hur uppbokad jag är. ;D

Svar: Ja, mötet var egentligen en fars. Men det var väntat.Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P