2013-05-01
 13:58:00

Första maj, första maj...

Vart tar tiden vägen?
Igår var jag duktig. Jag tvättade, dammsög, torkade golven, la på rena mattor, bytte dukar, handdukar,
pysslade med blommor, fixade middag, så skjutsade vi Elza och Joel till La Stada, handlade, tittade lite på majbrasor, åkte hem.
Senare på kvällen var Ronny och hämtade Elza och Joel och jag tog hand om disken, plockade ur diskstället
och gjorde smoothie.
Så på så sätt var det trevligt att kliva upp.
Men jag har någon konstig huvudvärk.
Nej, jag är inte bakis.
Har inte druckit någon form av alkohol sedan nyår....
och det samtalet jag fick igår...från en person som nog borde lagt ned för länge sedan....
fick mig att tänka fy fan va' skönt att inte behöva fundera.
 
 
Här kommer lite bilder från igår.
Hågestaön.
Vy mot Remsle.
Gamla bron i Sollefteå.
Sollefteå Tingshus.
Granvåg.
Resele och Ångermanälven.
Vackra Resele.
Och denna står faktiskt utanför Zeunerts.
 
Nu ska jag vila lite innan jag hänger tvätten och börjar med maten.
Mitt huvud är lite bråkigt.


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-01, 16:59:48 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Fina bilder du tagit. Hihi så kul med en sån långtradargrej utanför Zeunerts :-)




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-05-02, 09:47:43 | URL: http://carsie.se

Vi var aldrig iväg på någon brasa, det blåste för mycket helt enkelt :(

Så istället åkte vi hem efter besöket hos päronen, och tände en brasa inomhus och tog lite gott och mös i soffan ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P