2013-05-15
 16:51:00

Betraktelser

Kort sammanfattning av gårdagen.
Åkte med Ronny in till stan kl. 06.15, då jag skulle på KBT och det inte finns någon
buss som passar in.
Sitter i bilen och väntar med hundarna på klockan ska bli 09.30.
Ute rgenar det så hundarna vill inte gå någon längre runda.
Stickar.
Åker upp till KBT:n, som har blivit dubbelbokad.
Sitter i 2 timmar och väntar på sjukhuset till Ronny har lunch.
Stickar och studerar folk.
Jag måste vara knäpp på riktigt, men det var fascinerande vad mycket olika folk man ser.
Blev smått chockad när jag såg en man som jag gått ledarutveckling med och hur fruktansvärt han rasat i
alkoholen. Glasögonen saknades, sår på näsa och panna, blåmärken och mycket förvirrad.
Inte roligt alls.
Ronny kommer och hämtar mig och vi åker till Swedbank (om det nu är en bank?), för jag behöver ett
papper till skatteverket, vilket dom säger att jag inte behöver...
Fan vet...
Hade tänk boka en tid för klippning, men orken var bara slut.
Så det får bero.
Älsklingen tänkte på frun i alla fall och kom ut med lite kaffe.
 
Väl hemma blev jag anfallen av telefonen.
Hinner inte ens in.
Det var tjafs om Samfällighetens pengar.
Det värsta är att om man inte svarar telefonen så kommer dom hit.
Allt ska ske på en gång.
Efter diverse ringande, mailande och kontroll av pumphus, kunde jag så börja laga mat åt familjen,
kl. 19.10.
Blir så trött.
Hade dock en skön stund med grannarna, Yvonne och Christian.
Drack kaffe och pratde skit.
Härligt.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P