2013-03-20
 22:43:33

Viktiga beslut...

Har fattat några viktiga beslut....
Mer om det kommer senare.
 
Har testat scannern idag, så här kommer några foton för stenåldern.
Mamma vid vår Karmann Ghia, gissningsvis runt 1957.
Jag som påskkärring. Hemma hos mormor och morfar.
Ja, vad säger man? Så såg jag ut. Där saknas det inget babyhull.
Nybadad, hemma i soffan.
Morfars fartåk.
Jag, sittande i knät på mormor. Det måste ha varit på Gådeåvägen.
Morfar och mormor runt 1958.
Jag och mormor.
Jag och min lillasyster Åsa.
Mammas kusiner (Lasse och Anders) och så jag i knät på Anders.
På verandan i Fällö. Mormor, jag, morfar och mamma med Åsa i knät.
Jul i Byåker  1963.  Farmor, jag i knät på morfar och Åsa i knät på mormor.
 
Roligt att hitta lite gamla kort, när man håller på att plocka runt.
Byåker 1974.
Hittade även 2 gamla foton av Ronny, som han inte visste när dom var tagna.
Cindy, som hon gillade att sitta. Fotot taget i min lägenhet på Flöjtgatan.
Även detta på Flöjtgatan. Kära Dobby, som blev nästan 14 år.
Stigsjö.
Fällöviken (Pålviken).
Sälsten.
Byåker, 1975.
Och så ett kort av Cleo och Bono, som jag hittade i gömmorna.
 
Det var dagens lilla fotokavalkad.
 
Nu sängen, jobb imorgon.



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-03-20, 23:38:44

Ohh så söt du är. Sån folkabuss hde vi när jag var liten. Snygga du och Ronny är på fotona här och i verkligheten nu med.




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-03-21, 01:09:52 | URL: http://carsie.se

Men GUD vad roligt med gamla kort :-d :thumbup:

Och lilla Cleo med sina helikopteröron *saknar dom båda*

Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P