2013-03-05
 22:29:00

Och här kommer den....

 
På väg hem från jobbet.
Resele kyrka.
Uppför "krånga".
Snart hemma.
Sista biten kvar bara.
Trädgren, genom bilfönstret. Allt ska testas.
Tängsta.
Kraftverket. En dammlucka öppen idag.
Hemma. Och som ni ser så är våren långt borta.
Tulpanerna har fått en andra chans.
Trötta hundar.
 
Har märkt att det är många som tagit lite uppehåll med bloggandet. Det är bara jag som fortsätter att tjata på. Jag borde kanske följa ert exempel och ta en paus.....
Men skrivandet är terapi för mig, så jag gnider nog på ett tag till.
 
Men nu tänker jag krypa ner och läsa lite, och glädjas åt att jag inte behöver var på jobbet imorgon.






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P