2013-03-04
 21:41:58

Måndag...snart tisdag...

Det verkar som jag har blivit en "varannan-dags-bloggare", och det är väl vackert så. Det händer ju inte så mycket i mitt liv, förutom smärre katastrofer.
 
Igår hade vi i alla fall trevligt besök.
Heléne, Alexis, Tessan, Spindelmannen (Jamie) och Meya.
Och här hade man gjort sig till och gjort en tårta i dom finska färgerna, men "finnjäveln" valde att stanna
hemma. ;-)
 
Igår ringde Arto (läkaren på Länshälsan) också, för att höra hur det stod till med oss. Han kan inte fatta vad arbetsgivaren håller på med. Men det är nog ingen annan heller som fattar.
Tror att det är läge för ett brev till högsta hönset, samt massmedia.
Det räcker nu.
Ingen vår i sikte här. Det fortsätter att snöa.
Trötta hundar. Det har varit en ganska stillsam dag överhuvudtaget här. Ronny sjukskriven helt och jag jobbar tisdag och torsdag den här veckan.....även det känns för mycket.
Lär ju vara kaos på jobbet.
Ronny sjukskriven och Anders ledig. Det lär vara laglöst land.
Detta är nog det bästa man kan göra av situationen.
Mina fina tulpaner står fortfarande.
Att ha tulpaner hemma känns lite som vardagslyx. Och det är det väl på sätt och vis.
 
Efter 2 dagar med sanslöst lite vatten är det lite bättre idag. Ska försöka få håret tvättat. Som sagt var
...jobbet imorgon.
Har varit jätte trött idag....tror att det är för att jag måstat tänka.
Helt sant. Jag blir jätte trött när det är mycket i huvudet, och det blir det lätt för mig.
Jag har skrivit en årsberättelse och en dagordning.
Det räckte för att jag skulle bli alldeles färdig.
Elza är fortfarande kvar i Sandviken. Idag har hon och Joel varit tillsammans i 2 år och förlovade i 1 år.
Dessutom fyller gulliga Marie (Joels mamma) år idag, så jag förstår ju att dom vill vara tillsammans.
Och jag väljer att låna ett foto från Marie Malmströms Fb-sida.
 
Nu återstår väl inte så mycket mer än att gå och tvätta håret och sedan krypa ner i lopplådan.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P