2013-03-02
 16:07:00

Lördag med knappt droppande kran....

Känns väl si så där, med tanke på tvättberget som växer i tvättstugan.
 
Vi är dock inte helt utan, med lite tålamod får man ihop så att man kan koka kaffe eller borsta tänderna.
Vattentrycket har varit riktigt dåligt i 2  dygn nu.
Annars brukar det variera.
Men bara för att man behöver tvätta nu då, så är det omöjligt.
Ronny har varit till läkaren, så han är helt sjukskriven och jag 75%.
Kommentarer överflödiga.
Älskade ungen åkte till Sandviken igår, så det är bara Ronny och jag i helgen.
Vi hade lite fredagsmys igår Ronny och jag. Och till det drack vi mineralvatten.
Men jag har fått en ny back Zeunerts påskmust.
Inte en droppe alkohol på drygt 2 månader, och det känns så bra.
Bilder från köket.
Inser att man inte bara är gammal, man är ful också...*suck*
Från Sollefteå.
"Hedestad" i "The girl with the dragon tatoo".
Så här ser det ut i vanliga fall, som igår, då vi lämnade av Elza där.
Myshundarna.
Blåsigt och mycket snö har vi.
Men Ghosty trivs.
Vila efter promenaden.....
...så vi kan attackera pappa sen....
Veckans tulpaner. Dom hade inte så många färger att välja mellan, så det blev dessa.
Så har jag köpt en bok på bokrean. Tänkte läsa något annat än om Andra Världskriget den här gången... men ska jag vara ärlig, så hade dom inga sådana böcker heller.....
Stickade en sock färdig igår också. Det är ganska tunnt garn, så det tar en stund. Men det är i alla fall 75% ull.
Elza och jag fick varsin halsduk och vantar av älskade Ronny igår.

 

 



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-03-04, 16:32:34 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Nej nej, du är inte alls ful så det så, men du ser trött ut och det är fullt förståeligt då du är utsatt för en sådan press.
<3 kram <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P