2013-03-13
 16:24:52

Hemma igen...

Vilken cirkus det är på jobbet.
Istället för att hålla sams, så haglar det tjuvsmällar åt alla håll och kanter.
Chefen, som hade semester förra veckan, var där måndag förmiddag, sedan har han varit
borta. Går inte att nå per telefon. Så, påpassligt, när det är sådant kaos.
Det syns vilket jobb Ronny lägger ner när han jobbar.
Folk har börjat sjukskriva sig, för att dom orkar inte med det.
Men det är ju så dom vill ha det.
Får jag bara vara ifred, så bryr jag mig inte.
Det får rasa bäst det vill.
Och nu börjar vi få problem med material också.
Det är ju ingen som beställer.....
 
Har även varit på KBT.
Mitt liv nu består av rutiner (livsnödvändigt) för att jag ska klara dagen.
Allt det andra stänger jag in.
Måste ju orka, när Ronny inte mår bra heller.
 
Och fick just besked om att vår dator tackat för sig.
Det var nästan väntat.
Det måste bero på att vi grävt sönder en vitterstig, när vi höll på med vattnet.
Ja, vattnet. Det är ju en historia för sig.
Rörmokaren har varit här. Det är pumpen som är väck.
Visst kan det var en läcka också, men pumpen ger inte på långa vägar vad den ska.
Tack och lov inte bara vårat problem.
Vem fan har sagt att livet är rättvist?
 




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-03-14, 00:32:45 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Här är det samma eländes problem som vanligt, märker jag. Finns det någon blogg jag vill kika in på och få läsa om att det har hänt något riktigt härligt positiv, så är det här på din blogg. Jag vet ingen annan som jag så innerligt skulle önska få lite lättnad och medvind i livet som dig och din familj. Precis som du skriver, så är verkligen inte livet rättvist. Det är din tur att få lite glädje NU, men det har jag väl tjatat om i över ett år nu, så min önskan är det inga högre makter som lyssnar till heller, tyvärr.

Du finns i mina tankar, även om det inte gör din vardag lättare. Massor av styrkekramisar! ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P