2013-03-11
 22:22:00

1995-03-11

 Vi firar alltså Satinbröllop idag, 18 år.
Tiden går sannerligen fort.
Det blev Tacos till middag och så hade jag bakat en tårta.
Fick en bukett rosor och en chokladask av Ronny.
Han fick en Trisslott och ett par sockar av mig, som för ovanlighetens skull kom ihåg
bröllopsdagen (så stolt).
Anledningen att det inte kommer massa bilder nu, är att vi fortfarande inte fått tillbaka vår dator.
Använder laptoppen jag fick av grannen. Och tills vidare avvaktar jag och ser om det går att rädda vår gamla stationära.
Här kommer några till bröllopsfoton som jag spånat till.



Har jobbat idag. Så roligt då... Måste säga att det är värre en värst där.
Så struligt, gnälligt och bråkigt.
Slut på städmaterial, ingen ordning på någonting.
Detta är mer än sant.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-03-12, 10:51:34 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Så söta ni är. Grattis igen. Fint du fixat runt fotona :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P