2013-06-12
 12:48:51

Tovig i hjärnan

Ska snart springa till bussen.
Hundarna blir ensamma en liten stund.
Jag ska ta min toviga hjärna och försöka inhandla ingredienser till
smörgåstårtorna.
 
Lite svårt att se kanske, men så här blev fönsterna.
 
Nu ska jag rusa till bussen.
 Ha en fin dag!

 
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-12, 13:04:58 | URL: http://carsie.se

Gumman.. det är bara onsdag ;)

Svar: Det blev ju student trots allt :D
Annalena




Eriiza
PUBLICERAT: 2013-06-12, 19:56:54 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

Hehe, tack! ;)

Hinner knappt andas, men teater mår jag bra av.
Trots att tågåkande/bussar är ett helvete, och det sociala ger mig panik
är det jobbigt, men jag ser det hela som mitt terapi! =D

Köp boken då, den flyter fram när man läser. ;D

Svar: Ska läsa ikapp mig i lite bloggar nu. Har inte mått så bra. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P