2013-06-09
 00:29:00

Sover på saken....

Saker har inte gått på räls idag (och inte jag heller).
Regn och sol om vart annat.
Sönderfrusna krukor.
Och fick höra någonting som gjorde mig väldigt ledsen.
Förstår inte detta vitglödgade hatet.
 
Har haft trevligt besök av Helen, Terese, Jamie, Meya och Alexis.
Foton kommer senare.
 
Ronny har slocknat i soffan. Lite många öl kanske.
Själv är det Loka och kaffe som gäller.
En bättre uppdatering kommer imorgon.
 
Men här kommer bilder på det jag åstadkom idag.
Och då har jag även gjort en "gräsmatta" (som en kruka står på) och sytt "överdrag"
till 2 hinkar som fickeftertäda dom trasiga krukorna.
Återkommer imorgon.


Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-09, 02:23:55

Du är så pysslig gumman <3 Önskar jag var hälften så pysslig som du ;-) Nattinatt sussa gott <3 kram




Tjockmorsan
PUBLICERAT: 2013-06-09, 13:43:57 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Vad mycket fint du har pysslat med sedan jag var in och kikade sist. Hinner inte läsa ikapp allt, men kikat på alla dina dina bilder.

Min blogglust är dessvärre inte på topp ännu och det känns som det kommer att dröja.

Tack för att du finns söta goa, bloggvän. :love:
Kramkram!♥




Tjockmorsan
PUBLICERAT: 2013-06-09, 13:44:43 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Hmm... Dina fina bilder skulle det ju vara. :-P




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-06-10, 01:34:00 | URL: http://carsie.se

Vad mycket roligt du hittar på, önskar jag hade hälften av din fantasi :thumbup:

Tråkigt att höra att något fått dig ledsen gumman min, ibland är det allt bra tokigt att vi bor så långt bort från varann. Hoppas du mår bättre nu *kramar om massor*

Ta väl hand om dig och keep up the good work med krukor och dyl *ler*

Kramis!

Svar: Ja skaparlustan är det inget fel på nu. Hammocken har fått ett nytt tak nu också (en vaxduk) samt att jag planterat i en cykelkorg. Bilder kommer. Och så ska jag kika in hos dig och se vad som har pågått i lilla Hemsjölyckan. Ja avståndet är ett aber. Saknar dig jätte ofta.
Vi kanske kan bygga en teleporter?
Puss & Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P