2013-01-12
 11:53:50

Vinter på riktigt -25°

Det där med fotografering får nog anstå ett tag.
Termometern visar -25°.
Jag stannar nog inne med granbarren....
Vi har väl tänkt börja att städa ut julen idag. 
Föreslog min familj en sådan till nästa jul. Seriöst.
...men blev nedröstdad.
Vad tycker ni?
Jag tycker den är fin.
 Dagen kommer nog att spenderas mesta dels inomhus, med diverse aktiviteter.
 
Som matintag planerar jag koreanskt.
 
Bulgogi
 
Och jag, jag dricker julmust.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-12, 13:48:55 | URL: http://carsie.se

Usch och fyyy så kallt ni har det, men vacker bild :love:

En rosa gran är kanske lite att ta i, men varför inte en vit med en jäkla massa röda saker i :thumbup:

Maten du planerar kan jag garanterat lova kommer smaka MUMMA, du är ju en baddare på att laga god mat min gumma :-d

Ha en bra dag, puss & kram!

Svar: Synd att det är så långt, annars hade jag kunnat rusa över med lite ;-)
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P