2013-01-10
 22:23:00

Torsdagskväll

Egentligen har jag väl inte så mycket till uppdatering att göra...
Mitt möte gick ju bra idag, men kan ju inte glädjas till 100%, då Ronny har en duvning imorgon.
Ingen vet ju något om vart det landar heller, men det är väl bara att hålla tummarna och
hoppas att vinden har vänt för oss nu.
 
Så nu återstår väl bara att dra täcket över huvudet och försöka sova....
vilket jag inte tror blir så svårt, med tanke på hur dåligt jag sov inatt.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-11, 10:26:32 | URL: http://carsie.se

Vad sa dom på mötet igår?

Kram ♥

Svar: Inte så mycket egentligen, mer än att planen för rehabilitering fortlöper. Alltså ingen förflyttningen av mig. (Inte i nuläget i alla fall, min egen reflektion). Jag kommer att fortsätta jobba 25% januari ut. Så 50% i februari, 75% i mars, 100% i april, om inget tillstöter. Idag är det ju Ronny dom "hänger". Han hade sitt möte kl.10.00, så det är lite halvspänt nu att vänta på att han ska ringa..... Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P