2013-01-27
 12:01:00

Söndag, i -22°

Jag väntar fortfarande på att det ska mildare.
Det är vackert, men attans så kallt.
Så här ser det ut idag.
Nu dricker jag kaffe och funderar över dagen.
En hel del tvätt som ska ta redas på finns det ju.
Sedan ska jag ta dagen som den kommer, och njuta av samvaron med familjen.
Får väl samla ihop mig och göra ett ryck imorgon istället, när jag är ensam hemma.
 
Snart ska Ronny skjutsa Joel till bussen, så då blir vi en mindre.
Vi har haft en mycket trevlig helg. 
Elza är väl inte så glad att älskade Joel måste åka.
Och jag ser väl inte så väldigt mycket fram emot en ny arbetsvecka.

Nu mer kaffe, och njuta av sista helgdagen.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P