2013-01-14
 20:30:43

Nu börjar arbetsveckan igen

Ja, så är det väl....
fast jag kommer att jobba för denna.
Men det är ju några månader kvar.
 
Har varit omåttligt trött idag.
Ska snart ner och hänga tvätt, sedan blir det nog sängen.
Arbetsdag imorgon. Gruvar mig verkligen.
Har inte varit någon bra dag idag.
Ronnys efterträdare är utsedd nu.
Känns väl si så där det också.
 
Kylan håller i sig, så någon fotosafari har det inte blivit.
Hade ju varit roligt att haft lite nytt att lägga ut. Men det får anstå ett tag.
Termometern är fortfarande en bra bit under -20°.
 
Längtan till sommaren.
Man kan väl drömma lite om sommaren. Dessa foton är från Bönhamn, Nordingrå.
Vi brukar ju åka dit varje år, men nu var det ett tag sedan.
Hoppas att det blir av till sommaren.
Men även det är ju ganska långt borta. 158 dagar till midsommarafton.
Ifjol, dagen före midsommarafton fick vi tillbaka vattnet, efter 7 veckors vattenlöshet.
Vilken lycka det var.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-14, 23:20:27 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Åhh vilka fina sommarbilder! Jag delar din längtan och tids nog blir den till verklighet, vännen. Håll ut!

Natti natti kramis!♥

Svar: Ska försöka ;-)
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-15, 12:00:04 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Vilka härliga bilder, sååå många år sedan jag var till Bönhamn, vet inte ens om jag hittar dit längre :-D
Håller tummarna att det går bra för dig idag.
Kram <3




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-15, 21:15:01

Ja du det där var några år sen om man tittar på lill-Elza ;)
Men håll ut, snart är sommaren här och det borde väl ordna upp sej för er snart också tycker jag <3
Kramen gumman







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P