2013-01-29
 19:07:00

Måste bara bemöta

Fick ett "trevligt"inlägg som jag känner att jag vill bemöta.
 
" EMMA. B
PUBLICERAT: 2013-01-29, 13:21:37

Varför bloggar du egentlien? Det är säkert inte många som läser din blogg för du har inga komentarer. Meb det är ju bara gnäll gnäll gnäll såman kan kräkas. 
Fattar att du förstörde julen som du tycker synd om dig själv. Stackars dina ungar. 
Att du inte bara går och dör."


Jag bloggar för min egen skull, som min dotter påpekade. Sedan vet jag att det är några personer som följer min blogg, även om dom inte alltid kommenterar. Jag strävar inte efter något blogg-award, så därför bryr jag mig inte om att jag inte har en massa kommentarer. 
Men du verkar ju läsa min blogg, eftersom du kommenterat. Eller Hur?

Jag gnäller hur mycket jag vill i min blogg, och om du mår så illa av det så fattar jag inte varför du överhuvudtaget slösar bort din tid på att på att ondgöra dig?

Jag håller också med min dotter att jag inte var ensam om att förstöra julen. Vet du egentligen vad som hände?

Och gå och dö.....ja om inte annat får man nästan lust att göra det när man ser din stavning. Har du inget rättstavningsprogram i din dator? Det finns, kan jag upplysa dig om. Och vore jag du (vilket jag tack och lov inte är), så skulle jag nog tänka på det.

Har jag uttryckt mig klart nog? Eller har du lässvårigheter också?

Tack och hej!

 



Monica
PUBLICERAT: 2013-01-29, 19:17:33

He He! Smart tös det där!! Kramis!:thumbup:




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-29, 19:31:40

Haha ja ja tala om "inget.liv.nu" hos vissa =)
Blogga på du, tycker hon att du inte är nått att läsa så behöver hon ju inte =) Kramar till dej och din underbara familj <3




Lena
PUBLICERAT: 2013-01-29, 19:34:09

Hon har nog bara otur när hon tänker...:-s. Sen vet vi ju vart den kommer ut (frustrationen alltså) undrar var den kommer in, de flesta som hoppar på andra människor på ett sånt sätt som Monika B gör har stora problem själva, hoppas att de går att lösa för ingen kan må bra av att ha så mycket frustration i kroppen.
Fortsätt med ditt bloggande Annalena, vi är nog många som läser, knyter handen i byxfickan och undrar hur delar av mänskligheten är beskaffad :-O




Kirsi
PUBLICERAT: 2013-01-29, 19:50:40

Min underbara valpköpare och underbara vän
jag följer din blogg och oavsett vad du en skriver så tycker jag det är intressant att läsa. de som inte tycker om din blogg kan ju låta bli att gå in och läsa :-)

Kramizzzar från oss alla




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-29, 20:30:13 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Det är så lätt att sparka på någon som redan ligger, men så snopet för henne att du sparka tillbaka och gav svar på tal. :thumbup:

Förstår inte alls varför man ens slösar tid och energi på att läsa en blogg som man inte gillar? Att man gnäller och klagar på sin egen blogg är väl upp till var och en. Om man inte gillar man det man läser så är det så mycket enklare att stänga ner sidan än att ta sig tid att skriva en elak svarskommentar. Hellre några få trevliga och omtänksamma läsare en en drös med empati lösa och otrevliga typer.

Puss & kram på dig, vännen!♥♥♥




Annika
PUBLICERAT: 2013-01-29, 21:00:46 | URL: http://www.badtant.bloggo.nu

Nämen. Som sagt varför göra sig besväret att läsa bloggen om man ändå inte gillar den. Skit i henne. Blogga på. Det är din och du skriver vad fan du vill. Kramen.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-29, 22:09:42 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Blogga på vännen. Hon måste ha stora problem som vräkte ur sig på det sättet till dig i din blogg, bra att du gav svar på tal.
Kram <3




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-30, 01:26:33 | URL: http://carsie.se

Men herregud... lilla Emma... det är bara till att öppna käften och svälja hövet.. så blir du finare!

Tack å hej - leverpastej!

Och Annalena, nu när du börjat blogga igen får du fasiken inte sluta hörru *skratt*

Svar: Och gud va' jag älskar dig <3
Annalena




Karin Hellquist
PUBLICERAT: 2013-01-30, 12:32:10

HAHAHA det hade lillbruden inte väntat sig.. :thumbup: Jag bara undrar vart ska man annars gnälla om man inte får gnälla i sin egen blogg.. Kram och hälsa familjen




Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2013-01-31, 00:10:45

Du måste väl få uttrycka vad du vill i den egen blogg? Vad har människan missat??? Tycker som övriga redan skrivit, skriv det du har lust med, och vill man inte läsa är man inte tvungen vad jag vet:) Jag tycker att det är intressant att läsa vad du skriver, så skriv på för din egen skull;) Kram...




sivan
PUBLICERAT: 2013-02-02, 13:19:19

Har inte läst detta förrän nu. Håller med alla föregående talare. Stå på dej o skriv vad faan du vill i din egen blogg. Kramar.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P