2013-01-21
 23:06:00

Måndagsstatus

Har inte speciellt högt stresspåslag.
Känner mig mer nollad.
Alltså inga känslor åt något håll.
 
Påtalade för chefen idag att jag mått jätte dålig över sista utspelet.
Hans enda kommentar;
"Det var kanske lite dålig tajming".
Och jag konstaterar, att jag litar ännu mindre (om möjligt) på dem nu.
Men mår jag som jag mår nu, så klarar jag av att bara flyta omkring, göra det jag ska
och skita i allt annat.
 
Vi får väl se hur det känns imorgon.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-22, 12:09:01 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Svårt att känna någon tilltro till en person som inte ens vill inse sina egna misstag och än mindre ge minsta lilla ursäkt. :mad:

Hoppas du klarar dig igenom tisdagen utan motgångar.
Massor av kramisar!♥

Svar: Jag jobbar ju bara varannan dag. Denna vecka är det må-ons-fre ;-)
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P