2013-01-28
 14:40:33

Måndagssovmorgon ;-)

Ja, jag sov länge idag.
Elza hemma från skolan, så när jag varit uppe med Ronny, tagit medicin, druckit kaffe, brett smörgåsar och packat matdosa, så gick jag och la mig igen. Tvärsomnade med hundarna.
 
Efter att ha kollat Fb, tvättade jag mig och klädde på mig. Samlade ihop diverse soppåsar och tog hundarna med mig ut. Det har snöat igen, men det positiva, bara -3°.
Lellen vände och gick hem. Kanske för att den något för tjocka dobermanntiken var så vild.
Hur som helst så blev det en uppfriskande promenad.
 
Nu väntar disken och planering av middagen.


23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma
PUBLICERAT: 2013-01-28, 15:05:50 | URL: http://lindaglansins.blogg.se

Fina bilder! Riktig vinter, vad mysigt!

Svar: Tack. Jo, här har vi riktig vinter och länge. Men hundarna gillar det.Ha det gott och tack för titten.
Annalena




23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma
PUBLICERAT: 2013-01-28, 17:56:28 | URL: http://lindaglansins.blogg.se

Ja visst är det skönt att bara skriva av sig och även kunna berätta/visa sin vardag för släkt och vänner som bor långt ifrån, hur bra som helst :)

Äger två stycken städ företag ihop med min man. Har 12 st anställda så det är jättekul. Tack så mycket :) kram

Svar: Jag jobbar med städ, men är anställd.Min svåger och svägerska bor åt dina trakter. Dom bor i Alingsås.
Ha en bra kväll. :-) Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P