2013-01-21
 22:57:32

Måndag kväll kort och gott.

Lyckades inte vila något. Telefonen ringde som en galning.
Och det var bara telefonförsäljare.
Det är rena terrorn. Och en del är så agressiva att vad dom än säljer så skulle man inte köpa.
Så vill man ju ändå se vem som ringer, det kan ju vara någon man vill prata med.
 
Så jag klev upp och lagade mat.
Vanlig skink- och ost-paj till vänster och LCHF-pajer till höger.
Och sallad med rostade sesamfrön.
Har även gjort Smothie på mango och banan till Elza, så hon har i morgonbitti.
 
Har redan börjat skissa på en "göra-lista" för imorgon. Ska försöka att inte göra den så lång som sist, för då är det stor risk att inget blir gjort. Jag blir ju hemma ensam med hundarna imorgon.
 
Nu ska jag snart krypa ner och läsa lite.
Börjar faktiskt att känna mig trött.


Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-22, 02:01:56 | URL: http://carsie.se

Tror faktiskt det är dags för Elza att lära sig att göra sin egen smoothie, du får sluta att vara en hönsmamma till henne... hur skall hon annars lära sig att bo själv/sambo om hon inte kan göra saker själv?

Sen är det dags för Annalena att kanske börja göra saker för sig själv lite mer också... *hyttar med fingret*

Jag säger inte detta av elakhet, vet bara att när jag själv var i hennes ålder blev jag rosenrasande på min mamma när jag skulle flytta hemifrån just pga att jag fått betala för LITE, göra för LITE osv..

Puss & Kram

Svar: Du har så rätt kära svägerska. Jag ska försöka. I söndags gjorde hon faktiskt sin egen pizza (LCHF), då hon inte ville ha den mat vi åt. Men jag ska jobba på det.
Puss
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P