2013-01-28
 20:23:00

Måendet så här på måndagen.

Det har varit en ganska lugn dag.
Kände mig lite illa till mods när Ronny åkte imorse. Inte bara för min egen skull, utan framförallt för Ronnys skull. Han såg så moloken ut, och det var inget jag kunde göra åt det.
Jag drack kaffe och satte mig vid datorn en stund.
När det sedan blev klart att Elza skulle bli hemma idag, då hon inte var pigg, så kändes det bättre. Inte att hon var sjuk, utan att hon skulle bli hemma med mig.
 
Så dagen har flutit på. Dock börjar det kommaa aningen stress nu. Jag ska ju jobba imorgon.
Och inte blev det bättre av att jag fick en fråga på fb om när jag skulle åka till Ramsele? Han hade hört att jag skulle börja städa där. Så det får mig ju naturligtvis att undra. Är det mer saker bestämda, som jag inte vet om?
Hur var det med lugn och ro, som var så viktig för rehabiliteringen?
Imorgon har jag KBT också.
Hoppas att vi snart kan gå vidare, för som det är nu är det ju hemskt mycket att prata om nya "katastrofer" och dom händer ju varje vecka verkar det som.
Allt jag vill ha är lugn och ro, men det verkar omöjligt.
Att saker och ting ska kunna bli som förut, har jag insett att det kommer aldrig att hända. 
Men lugn och ro är väl inte för mycket begärt?
 
 


Emma. B
PUBLICERAT: 2013-01-29, 13:21:37

Varför bloggar du egentlien? Det är säkert inte många som läser din blogg för du har inga komentarer. Meb det är ju bara gnäll gnäll gnäll såman kan kräkas.
Fattar att du förstörde julen som du tycker synd om dig själv. Stackars dina ungar.
Att du inte bara går och dör.




Elza Undin
PUBLICERAT: 2013-01-29, 18:52:02

Nu tycker jag att du ska ta och lyssna här, ditt vidriga lilla äckel. Du "Emma B" verkar inte känna min mor alls och bör därför inte uttrycka dig.
Man bloggar väl för i helvete inte för kommentarer? Eller? Hon bloggar för att hon VILL och för att hon tycker om att skriva. Hon gnäller hur jävla mycket hon vill i SIN blogg, om det inte passar så kan du faktiskt låta bli att gå in här och läsa. :)

Min mamma förstörde ingen jul, i alla fall inte ensam. Det krävs mer än en människa för ett bråk. Hon tycker inte synd om sig själv, och det är inte synd om hennes ungar. Jag är nämligen en av dom, och jag ÄLSKAR min mamma.

Sen att du ens skriver till en människa som mår dåligt att den "ska gå och dö" bevisar vilken intelligensnivå du befinner dig på. Du verkar vara helt befriad från intelligens och stavar dessutom som en sjuåring.
Lär dig stava, låt min mamma vara och lär dig att man inte säger åt folk att de "bara ska gå och dö". För allt jag bryr mig så hoppas jag dock att karman slår runt och du råkar riktigt illa ut för att du önskar olycka på andra.
Jävla fittnylle.




Elza Undin
PUBLICERAT: 2013-01-29, 18:57:17

http://www.elevspel.se/lasa-och-skriva/rattstavning.html
Lycka till! :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P