2013-01-19
 17:00:56

Lördagseftermiddag

Nu är det dags för lördagsmys.
 
Som ni ser står mitt beslut från nyår att leva ett vitare liv.
Med andra ord, jag har strukit alkoholen ur mitt liv på obestämd tid, då den bara gör mig ledsen.
Jag är så förståndig....ibland.
Har bäddat rent, tvättat en massa samt vikit det som var tvättat sen förut.
Så har jag varit ute på en skön promenad med hundarna, medan Elza och Ronny var till stan för att hämta upp Mirja samt handla lite.
Det var så härligt ute, bara -14° och ett lätt snöfall.
Fick lite ny energi av att vara ute i friska luften.
Måste ju medge att det är ganska vackert vinterlandskapet. Och när temperaturen är skonsam känns det faktiskt OK.
Men när man ser det så här.....undrar man om det någonsin kommer att bli sommar igen?





AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-19, 18:48:33 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Vi har ungefär samma temperatur, men det finns en skillnad... Du kallar den skonsam och jag tycker det är iskallt. :blush:

Kramis!♥




sivan
PUBLICERAT: 2013-01-19, 18:56:24

Ja ibland är det gott att leva.




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-20, 09:41:50 | URL: http://carsie.se

Härliga bilder & skönt att få komma ut lite med dom små liven :thumbup:

Svar: Uteväder idag också. :-)
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P