2013-01-08
 07:59:00

Ja, då var det här.....2013....

 
Jag hade nog tänkt att nu skulle jag ta tag i det där med bloggandet igen, eftersom det är en ganska skön ventil att ha, liksom att skriva av sig.
Men det har fått sig sina törnar det också.
Så nu skriver jag på en gång. Man måste inte läsa min blogg och ondgöra sig. Man kan helt enkelt låta bli.
Eller för att citera Fritiof Nilsson Piraten;
"Skriver man om synålar är det alltid nån enögd jävel som känner sig träffad."
 
Idag är i alla fall första dagen sedan nyårsdagen, då febertermometern håller sig lugn. Blygsamma 38,1° på morgonen innan alvedon idag.
Dessa har huserat i min kropp, och dom har inte flyttat ännu. Men tydligen fått en betydligt ogynnsammare livssituation senaste dygnet.
 
Och så vill jag passa på att tacka min underbara svägerska Carina och min underbara svåger Hasse för besöket. Jag uppskattade det verkligen, även om jag inte orkade fram till mållinjen. (Ni vet vad jag menar.)
Jag älskar er verkligen.
 
Nu har jag skrivit lite i alla fall och mer kommer.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-09, 12:24:17 | URL: http://carsie.se

Vad skönt att du känner dig bättre nu, från dom elaka virusarna.. :mad:

Vi tackar dig/er för eran enorma gästvänlighet, hoppas vi kan återgälda den till sommaren :-d

Älskar dig också gumman ♥ ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P